twee template problemen --> te veel witruimte en pathway - Joomla! Forum - community, help and support


ben niet helemaal nieuw in het gebruik van joomla maar ik loop met het ontwikkelen van mijn site tegen twee problemen aan.

het eerste probleem het kruimelpad. ipv het kruimelpad zou ik op die plek graag alleen de titel van het document willen zien.
ik heb in de index.php bij gekeken en snap dat daar iets moet veranderen, maar wat?

tweede probleem de witruimte aan de rechterkant van mijn template.

ik heb de width van de
#buttons_outer en ook de body_outer
veranderd in de css
ik heb geprobeerd om het plaatje groter te maken om zo de witruimte weg te krijgen. maar helaas de witruimte er nog steeds

http://www.ruimteinderegio.nl

ik hoop dat iemand mij kan helpen...

vriendelijke groet,

rick






Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support