acquisition of an audio signal/acquisition d'un signal audio


bonjour,

je suis debutant en electronique et en arduino

je travaille actuellement sur un robot capable de detecter des metaux, en la presence de matiere fereurse , le robot emet un bruit qui est retransmit traver un casque,

le de mon projet est de recuperer ce signal , le brancher arduino et de recuperer les information sous forme de courbe , 

la liaison entre le casque et le boitier est en xlr , le boitier est lui alimenté en 6x1.5v

nous envisageons de coupé le cable du casque, et de relier la partie coupé l'arduino , ensuite de retransmettre le signal en wifi un ordinateur qui reproduira le signal sous forme de courbe

j'aimerais savoir si c'est operations est realisable , comment puis je faire autrement ? et comment puis je cablé l'ensemble

le detecteur de mine utilisé est le vmm3 de chez vallon


hello,

i beginner in electronics , arduino

i working on robot can detect metals in presence of matter fereurse, robot emits sound crossing retransmit headphones

the aim of project recover signal, connect arduino , retrieve information in form of curve

the connection between headset , case xlr, case powered 6x1.5v

we plan cut headphone cable, , connect cut part arduino, rebroadcast signal in wireless computer reproduce signal curve

i wonder if it's operations feasible, how can otherwise? , how wired all

the mine detector used vmm3 home valley



Arduino Forum > Using Arduino > Audio > acquisition of an audio signal/acquisition d'un signal audio


arduino

Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support