Gigahost...eller hvad? - Joomla! Forum - community, help and support


efter @ have kigget rundt @ finde en host til min joomla, fandt jeg gigahost som en god mulighed efter @ have fulgt debatten herinde.

jeg bestilte plads hos dem d. 18.10

idag er der stadig ingen af mine domæner der er blevet flyttet og aktiveret hos gigahost - og svartiden på mine mails hvor jeg spørger til status er gået fra timer til dage....

er jeg bare vildt uheldig ? eller er der sket en seriøs forringelse af det firma har anbefalet herinde?

:'(


mvh
jakob

han er måske blevet kvalt sin egen succes??





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support