Menu opsplitsen - Joomla! Forum - community, help and support


hallo allemaal,

ik weet niet of dit mogelijk maar ik wil het menu opsplitsen en wel zo dat de hoofdmenu items ergens dwars on de pagina naast elkaar staan, maar dat de desbetreffende submenu onderdelen telkens verschijnen in de linkerkolom (zeg maar waar normaal het main menu is). op zich zou dan geen probleem zijn het niet dat hoe "dieper" men in het hoofdmenu klikt de submenu's van betreffende onderdeel dus ook lager in de linker kolom openslaan terwijl ik ze juist "bovenin" de kolom wil hebben net als bijvoorbeeld bij het allereerste menu item. ik hoop dat ik dit zo duidelijk genoeg heb omschreven anders het probleem misschien duidelijker aan de hand van deze link: http://www.4gate.com/voorbeeld.jpg

alvast heel erg bedankt.
willem

deze template laadt het hoofdmenu en subitems apart in.





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support