Field Manager - Joomla! Forum - community, help and support


hver gang jeg prøver @ tilføje et nyt "field" field manager, får jeg en konflikt der siger:

warning: htmlspecialchars() expects parameter 1 string, array given in /home/...../...../...../...../components/com_comprofiler/comprofiler.class.php on line 1738

det skal lige siges @ jeg bruger cb, og @ jeg har dansk oversættelse på. ved ikke om det har noget @ sige, og hvad gør jeg?

jeg vil gerne ha´ lavet det sådan @ man skal skrive sin alder når man registerer.

hej chief manager,

det er en kendt fejl - kik og spørg evt. cb's eget forum !

joomlapolis forum: 

http://www.joomlapolis.com/component/op ... itemid,38/

læs bl.a. om din fejl her:

http://www.joomlapolis.com/component/op ... 331/#20331





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support