Testa sida i IE på min Mac - Joomla! Forum - community, help and support


det börjar närma sig lansering av mitt första seriösa joomlaprojekt! tyvärr har jag stött på ett irriterande hinder:

grejjen är alltså att jag gör en sida lokalt på min macbook; jag når den via adressen "localhost:8888/np"
jag har installerat parallels och xp utan problem, men trots att jag kommer ut på internet via macens wlan så kommer jag inte åt hemsidan via "*macens ip*:8888/np"  :(

provade det mesta som står den här tråden utan framgångar: http://creativebits.org/localhost_on_pa ... oesnt_work


någon som har några indéer???






Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support