Öppet bildgalleri för mina besökare - Joomla! Forum - community, help and support


hej allesammans.

jag letar efter en komponent/modul som ger mig möjligheten att låta mina besökare ladda upp bilder, helst utan att ens vara registrerade på min site. detta som en lite mer personlig gästbok.

hittar dock ingen komponent som har denna infallsvinkel utan måste förmodligen lägga ned rejält med tid på att skriva om en php-gästbok med bildstöd. känns tråkigt, någon som har ett tips som gör att jag kan hitta en joomla-komponent och på så sätt hålla webbplatsen till ren jommla.

tack på förhand!

mvh
johan






Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support