Verwijderen tekst - Joomla! Forum - community, help and support


vraagje: omdat ik alles in het topmenu heb uitgeschakeld (newsflash) verschijnt nu de tekst "top module empty". in de bijbehorende css heb ik hieroverheen een achtergrondplaatje gezet maar de tekst blijft er lichtgrijs doorheen schijnen. hoe krijg ik dit weg? beter zou zijn om de gehele css van topmenu uit te schakelen en mijn hoofdafbeelding te verbreden. wie heeft daar een oplossing voor. mijn link http://www.rhythmharmonies.nl/joomla (nog in testfase)

dit wordt geregeld via de index.php en wel door dit stukje code:

code: select all

<?php

                    if ( moscountmodules( 'top' ) ) {

                       mosloadmodules ( 'top', -2 );

                    } else {

                       ?>

                       <span class="error">top module empty</span>

                       <?php

                    }

                    ?>





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support