Hvordan kan jeg styre antallet af kolonner - Joomla! Forum - community, help and support


...kan jeg styre antallet af kolonner & text allignment på forside-content af en joomlaside?

det forekommer mig, @ det er lidt tilfældigt om joomla laver én eller 2 kolonner på forsiden til indhold, men jeg ville egentlig gerne kunne "låse" mig fast på fx. 1 kolonne og både højre & venstre align af text - kan man det?

http://demo.absalom.biz/index.php?jos_c ... waterremix kan man fx. se " getting out of mambo site" som fylder hele content-fladen... og det er hvad jeg sigter efter :-)

/zorroson

<--moderator note ot2sen: overskrift rettet fra "hvordan..." til en mere beskrivende tekst -->
edit zorroson: selvfølgelig - skal jeg huske fremtiden  ;)

i menuen mainmenu, er der en forside knap, og hvis du klikker på denne adminstrationsdelen under menuer, kan du redigere hvor mange intro tekster, og derefter kollonner du vil have.

altså
login
vælg menu og main menu
vælg fosiden og redigere den.

hvis du har 2 forside items, vises der 2 tin, har du 10, kan du definere hvor mange den skal vise pr side.





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support