Marketplace plugin til CB - Joomla! Forum - community, help and support


hej alle :)

jeg downloadede forleden et marketplace-plugin vers. 1.03 til cb. dette installerede jeg og når jeg derefter går ind min profil får jeg denne besked :


warning: ...../components/com_marketplace/language/english.php): failed open stream: no such file or directory in ......./components/com_comprofiler/plugin/user/plug_marketplace-tab/ marketplace.plugin.php on line 24

fatal error: getdisplaytab(): failed opening required ..../components/com_marketplace/language/english.php' (include_path='.:/usr/share/php') in ..../components/com_comprofiler/plugin/user/plug_marketplace-tab/ marketplace.plugin.php on line 24


det hjalp på @ jeg selv lavede en mappe og kopierede english.php dertil.
men tap´en viser sig slet ikke...nogen der har haft problemer med den plugin også?

mvh. mikkel

mvh
mikkel 






Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support