www.kite-egmond.nl - Joomla! Forum - community, help and support


hee guys,

heb zo nu en dan heel wat kunnen leren van jullie tips op deze site!
ik heb m'n site nu 2 weekjes online, en mede dankzij jullie het aanzien waard (vind ik  :) )

check it:  http://www.kite-egmond.nl

hij nog niet af hoor, de heaters hebben nog wat fine-tuning nodig zowieso
maar liever wat tips in een begin stadium, dan op het eind ;)

groetjes onno

hoi,

ik vind het een leuke opzet, lekkere kleuren.. er moet alleen nog wel wat aan gebeuren denk ik..

- fotoalbum die in een nieuw venster opent..? waarom ?
- er zijn nog wat engelse delen in je site (saturday 12 june 2004 bijvoorbeeld)
- als ik de kiters wil zien,d rekt heel mijn beeld uit, en word de site uit zijn verband getrokken. (foto's te groot)
- de header nog een beetje kaal..

een paar kleine annpassingen en je hebt een leuke site  :)





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support