printfunctie Joomlaboard forum - Joomla! Forum - community, help and support


misschien zie ik iets on het hoofd, maar ik kan geen printfunctie ontdekken in het joomlaboard-forum.

verschillende gebruikers hebben mij de vraag gesteld dat zij wel eens een onderwerp willen printen (zonder de overige zaken zoals menu e.d.). ik kan deze optie niet terugvinden. ik adviseer hen om de link 'pdf' te gebruiken. deze opent een nieuw window met een pdf-document die je dan weer kan downloaden en/of printen.
deze optie werkt echter niet altijd bij iedereen goed. er verschijnt dan een stuk tekst met allerlei opmaak codes.

is er een mogelijkheid om een printfunctie toe te voegen in de menuregel van joomlaboard (aanpassen van het php-script) en hoe zou dit script er dan uit moeten zien?

ik kan er ook niks on vinden op hun eigen forum. misschien toch een niet zoveel gevraagde functie? het echter wel te programmeren natuurlijk.





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support