One.com, importera mySQL med phpmyadmin? - Joomla! Forum - community, help and support


jag blir galen på det här  >:(.

först klagar den på:
default charset=latin1;

fick rekommendationen av supporten att ta bort raden, då fick jag istället problem med den här raden:
/*!40101 set @old_character_set_client=@@character_set_client */;

efter det fick jag rekommendationer att även ta bort men efter att raderat runt 20 rader tröttnade jag faktiskt.
har alltså använt mysql administrator för att backupa databasen med standardinställningar. kan jag ändra något för att få det att fungera?
jag har testat att uppdatera php versionen från 4 till 5 deras kontrollpanel utan nytta.

funkar utmärkt att importera samma databas på manufrog dessutom så funderar på om man skulle flytta hemsidan med detta är tyvär inte riktigt min makt att göra.






Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support