Non profit site for kræftramte og pårørende... - Joomla! Forum - community, help and support


hey..

jeg er midt et "lille" projekt med @ få et site op @ stå til fordel såvel kræftpatienter, men ikke mindst de pråørende.. jeg er selv pårørende, og har snakket med flere, der faktisk mangler et "godt" sted på nettet, hvor ding kan luftes, og ikke mindst et sted hvor vi kan støtte og hjælpe hinanden på forskellig vis..

jeg har derfor brug @ finde nogle gode sjæle, som vil gi en hånd med til: @ få sat joomal op som et medlemssite med forum's - og meget gerne sådan, @ forskellige typer medlemmer kan færdes på forskellige steder.. altså forestiller jeg mig en "halvlukket" del de kræftramte, en halvlukket del de voksne pårørende, og så unge pårørende ...

derudover er jeg helt overbevist om, @ systemet skal give den enkelte mulighed @ oprette sin egen blog, så vi kan få luftet vores forskellige historier - uden @ det lige skal ske et forum..

der er så lidt med mailudsendelser etc også, men alt det, og sikkert mere, vil jeg hjertens gerne drøfte endnu mere..

og - det kan jo kun gå langsomt - jeg har netop fået tilsagn om en server til formålet, så den del af det er omtrænt også på plads..

gælder mig til @ høre fra dig / jeg.. gerne flere frivillige hænder ..

på forhånd tak..

peter

(fanges gerne på toptunet (a) hotmail  com)

jeg vil da gerne give en hånd med, hvis du mangler sparing, eller hjælp.

er ikke kræft ramt eller pårørende, endnu, men vil da hjælpe lidt alligevel.

se evt. om der er noget på min side, du kan bruge som inspiration : http://www.kompetencer.info
kontakt mig via pm eller min hjemmeside hvis det er.

jeg kan som "mindste ting", sætte joomla op, blog osv. hvis du ikke selv kan det.

hilsen stefan





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support