Kan niet inloggen in administratiegedeelte - Joomla! Forum - community, help and support


hallo beste medegebruikers,

ik kan niet inloggen bij joomla. in het admin gedeelte om mijn websites bij te werken, krijg ik het inlogscherm, geef daar mijn gebruikersnaam en inlogcode in, en krijg dan elke keer opnieuw het lege inlogscherm terug, waarbij hij weer mijn gebruikersnaam en inlogcode vraagt. hij geeft geen foutmelding. ik heb dit nog niet eerder gehad, en dit gebeurd net in het weekend dat ik belangrijke informatie op mijn site wilde plaatsen.... kan iemand mij zo spoedig mogelijk helpen, want ik kom er niet uit, en voor mijn bezoekers zeer belangrijke informatie....

ik heb drie websites en bij alle drie heb ik dit inlogprobleem. kan iemand mij vertellen of hij/zij dit probleem ook heeft, want dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan joomla zelf... (misschien onderhoud) het betreft hier het admin gedeelte, dus niet het inlogscherm op de frontpage van diverse websites.

ik zie jullie hulp graag (zeer graag zelfs) tegemoed....
alvast heel hartelijk dank allen.

als je zeker weet dat je zelf niks hebt veranderd? gooi je cash een leeg van je browser. en probeer het dan nog eens.

anders kun je nog wel in loggen in de frontend? met een normale gebruiker en admin ?





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support