Hold/personprofil - Joomla! Forum - community, help and support


jeg tror et lignende spm. har været stillet før - men jeg kan ikke finde tråden...  :(
jeg søger en komponent til mit http://www.teamzite.dk hvor et hold kan præsentere sine spillere med billede, og diverse andre oplysninger om spilleren.

jeg har før arbejdet med community builder, men det bliver stort og omfattende til anvendelsesformålet. desuden synes jeg @ cb med integration til smf og joomla samtidig giver meget bøvl f.m. opdateringer.

så hvis der er en eller anden der er faldet on en komponent der kan tilgodese mit beskedne behov hører jeg gerne fra jer - ellers bliver det nok bare en gang flad html der bliver wrappet  :-\hmm - det blev så en flad html...
Æv - så er der endnu et sted der skal opdateres...  :(





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support