Užveskite ant kelio dėl joomFish - Joomla! Forum - community, help and support


sveiki,
persisiunčiau, instaliavau joomfish, bet nerandu manualo ir man neaišku. kalbos - lietuvių ir anglų.
klausimas toks būtų:
configuration galima palikti tokį, kokį radau? 
o meniu translation reikia tūrinį versti jau į norimą kalbą? mano atveju į anglų?

jeigu taip - tai viskas mano padaryta, bet kaip svetainės linke tai pasiekti?
suvedu saitas?option=com_joomfish - ir nieko nerodo.
tiesa visu tekstu nebandziau isversti. isverciau viena teksta, viena meniu, viena componenta ir sectiona. na verciau tik tai kas priklaso mano pasirinktam tekstui.
padekite.
kaip tai turi atvaizduoti teksta?

aciu

pirmiausia reikia, kad būtų publikuotas "joomfish language selection" modulis. taip pat paties modulio nustatymuose reikia pasirinkti kurioj svetainės vietoj nori, kad rodytų kalbos pasirinkimą - vėliavėles arba tekstą ir pan. dalykus. o kai jau pirmam puslapyje matysi kalbos pasirinkimo užrašus ar vėliavėles, tik tada persijungus į en, rodys tavo išverstą turinį jau anglų kalba :) arba lietuviškai, kai vėl įsijungsi lt :d
dar prisegiau vaizdelį kaip pas mane atrodo components->joomfish->languages punkte nustatymai, manau tas irgi svarbu.

a.





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support