Save Button en breedte invoervelden - Joomla! Forum - community, help and support


ik gebruik de js-matrix template en heb 2 issues.

1. als ik via submit news een nieuwsitem wil toevoegen, valt het invoerveld buiten de template, ik vermoed dat ik dat wel via de template css kan aanpassen, maar weet het niet zeker.
2. de save button werkt niet. in ie7 krijg ik een melding dat er een javascript error is. in firefox 1.5 gebeurt er gewoon helemaal niks, ook geen foutmelding.

bij bijvoorbeeld het invoegen van een weblink, werkt die save button overigens wel, oorzaak toch de breedte van het invoerveld dan ?

graag jullie input / info!
:)

ik heb een testgebruiker aangemaakt voor wie het probleem zelf wil zien. inlog: testgebruiker, password joomla

ik krijg in de developer toolbar deze foutmelding:

fout: tinymce not defined
bronbestand: http://www.erikschulp.nl/index.php?opti ... 1&itemid=2
regel: 175

lijkt me dus eerder in de editor te zitten dan in de template, maar weet het niet zeker.





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support