Skip to main content

Thread: Azureus i Vuze


feia servir el deluge normalment pero al sortir la nova versio de azureus anomenada vuze em va agradar força per tot allo de baixar videos en hd l´utilitzaba normalment finses que avans d´ahir vaig fer un ¨autoremove¨ s´em va des-instal.lar el vuze estic intentant tornarlo instal.lar no puc no em surt la mateixa interficie del programa amb lo del hd mes sempre em queda instal.lada la versio 3.1. l´altra vegada que vaig instal.lar vuze em va sortir sense problemes em sortia l´acces aplicacions/internet/vuze pero ara s´em queda instal.lada la versio anterior no la 4. provat de des-instal.lar-ho completament amb synaptic pero no tinc manera d´instal.lar la versio 4.

ja ho tinc arreglat, era simplement descomprimir copiar el fitxer baixat de la pagina de vuze copiar-lo on estava avans vuze que era usr/share/vuze editar el menu principal fer un enllaç.


Forum The Ubuntu Forum Community Other Discussion and Support Ubuntu LoCo Team Forums Europe, Middle East, and African (EMEA) LoCo Teams Catalan Team Azureus i Vuze


Ubuntu

Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support