Joomla er fed men også frustrerende til tider... - Joomla! Forum - community, help and support


jeg bruger rigtig meget tid sammen med joomla.
jeg er vild med de muligheder jeg får, og det er relativt nemt @ arbejde med som designer såvel som bruger. men til tider er det frustrerende @ mangle ordentlig acl. jeg kan næsten ikke acceptere @ det først kommer 2.0

jeg kunne så bruge jacl+ men er ikke vild med core hacks. installerede så min frustration typo 3 som er udkommet v. 4, men føj et interface. den skræmmer en langt væk inden man overhovedet er kommet igang.

der er et hav af extensions til joomla - det er fedt @ så mange bidrager med kode, men bugs er endnu en af de der trælse ting jeg bliver ved med @ støde på. mange extensions virkelig fyldt med fejl.

sådan er open source, men nogle gange har jeg sgu lyst til @ skrige lidt!

sorry guy's men trykket skulle lige lettes lidt...

jeg er ny joomla. hvad er acl ?





Comments

Popular posts from this blog

VIDIOC_S_FMT error 16, Device or resource busy - Raspberry Pi Forums

using a laptop skeleton to build a pi laptop - Raspberry Pi Forums

Forum for Joomla? - Joomla! Forum - community, help and support